Studij: Stručni diplomski studij Ekonomski i normativni okvir poduzetništva (razina 7 po HKO)
Trajanje studija: 2 godine ( 120 ECTS bodova )
Stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Uvjet za upis: završen stručni studij u trajanju od najmanje tri godine ili preddiplomski sveučilišni studij iz polja ekonomija ili polja pravo
Polaznici će po završetku studija biti sposobni:
• sintetizirati teorijska znanja o zakonskom okviru unutar kojeg se odvija poslovanje u Republici Hrvatskoj i EU te na temelju stečenih znanja prepoznati i prilagoditi se praktičnim situacijama s kojima će se suočavati
• kritički valorizirati teorijska znanja iz područja poduzetništva te ih koristiti kao podlogu za organiziranje poslovnih procesa
• koristiti različite poslovne strategije ka ostvarivanju ciljeva poduzeća
• upravljati poslovnim i administrativnim procesima na način da osiguraju efikasan i efektivan rad na poslovima gdje su angažirani
• analizirati poslovno okruženje s naglaskom na prepoznavanje poslovnih prilika i prijetnji koje mogu biti temelj detektiranja elemenata uspjeha poslovnog procesa
• vrednovati novčane tokove, trajna i obrtna sredstva investicijskog projekta poduzetnika te pripremiti projekciju računa dobiti i gubitka, ekonomskog i financijskog toka investicijskog projekta
• argumentirati prihvatljivost poduzetničkog projekta temeljem ekonomsko – financijske analize izrađene uz pomoć suvremenih računalnih alata i tehnika
• prepoznati, analizirati i interpretirati razlike i specifičnosti modela korporativnog upravljanja
• odlučivati i provoditi odluke te djelovati u različitim situacijama vezanim za ustrojstvo i funkcioniranje društva kapitala
• analizirati temeljne pojmove, principe i zakonitosti iz područja poslovne ekonomije, te klasificirati način primjene ekonomskih zakona u funkcioniranju poduzeća
• samostalno voditi postupke osiguranja plaćanja za naplatu potraživanja
• primijeniti tehnike financijske analize i provjeriti vjerodostojnost financijskih izvještaja
• razumjeti djelovanja financijskih tržišta te obrazložiti značenje i ulogu financijske analize u procesu poslovnog odlučivanja
• kreativno i kritički promišljati integriranu marketinšku pri izradi komunikacijskog plana za poduzeće ili specifičan proizvod
• primijeniti načela i propise iz područja međunarodnog i trgovačkog prava RH , radnog i socijalnog prava u svrhu izrađivanja uobičajenih akata i podnesaka
• voditi poslovne komunikacije na engleskom jeziku i koristiti informatičku tehnologiju u svom poslu
• sudjelovati u pripremi, izradi i provedbi projekata
Izmjene studijskog programa Diplomskog stručnog studija ENOP